شرکت Zybio

شرکت Zybio

درباره شرکت

شرکت Zybio یک شرکت با فناوری پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه، ساخت، فروش و خدمات فنی معرف‌ها و تجهیزات تشخیصی آزمایشگاهی تخصص دارد و دفتر مرکزی و مرکز تولیدات آن در کشور چین در منطقه Dadukou، چونگ کینگ واقع شده است. Zybio بیش از 3300 کارمند در سراسر جهان دارد که پرسنل بخش تحقیق و توسعه بیش از 30٪ از آنها را تشکیل می دهند.

به عنوان یک برنامه، Zybio به جذب استعدادهای بیشتر برای تمرکز بر فناوری پیشرفته در زمینه IVD اختصاص داده شده است و تحقیق و توسعه محصول را به عنوان نیروی محرکه اصلی در توسعه مداوم و سریع آینده در نظر می گیرد. Zybio چندین مرکز تحقیق و توسعه در چین دارد، مانند: مرکز تحقیق و توسعه چونگ کینگ، مرکز تحقیق و توسعه پکن، مرکز تحقیق و توسعه گوانگژو، مرکز تحقیق و توسعه شنژن، مرکز تحقیق و توسعه نانجینگ مرکز تحقیق و توسعه Xiamen و مرکز تحقیق و توسعه چانگچون. محصولات اصلی این شرکت شامل: شیمی بالینی، ایمونواسی، تشخیص مولکولی، POCT، هماتولوژی، میکروبیولوژی، پاتولوژی و سایر محصولات تشخیصی است. همچنین دارای یک طرح جامع در زمینه های فنی اصلی مانند: مواد اولیه بیولوژیکی و مواد خام شیمیایی است. این شرکت طیف گسترده‌ای از فناوری‌های هسته‌ای مانند: آنتی‌ژن‌ها/آنتی‌بادی‌های مهندسی ژنتیک، نانومواد تشخیصی، تجهیزات تشخیصی با دقت بالا و شناسایی اجزای هسته ، استخراج و تشخیص سریع اسید نوکلئیک را توسعه داده است.

زمینه های کاری

به یک شرکت پیشرو در زمینه تجهیزات پزشکی و یکی از 100 شرکت تولیدی برتر در چونگ کینگ تبدیل شده است. به منظور ارائه خدمات جامع برای مشتریان خود، Zybioسیستم بازاریابی گسترده ای را در سراسر جهان توسعه داده است. همچنین، سیستم خدمات بازاریابی را در خارج از کشور راه اندازی کرده است و تاکنون محصولات خود را به بیش از 100 کشور از جمله آسیا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، اروپا و آفریقا ارائه کرده است. محصولات این کمپانی در بیش از 13000 بیمارستان در سراسر جهان استفاده می شوند. Zybio همواره به رفع نیازهای مختلف مشتریان، تمرکز بر نوآوری در صنعت IVD ادامه خواهد داد.

تشخیص مولکولی (MDX)
تشخیص مولکولی (MDX)
تشخیص مولکولی (MDX)
تشخیص مولکولی (MDX)

محصولات

خانه
وبلاگ
حساب کاربری من