وبلاگ

کلاس آموزش نرم افزار اکسل در هلدینگ سدار

آموزش اکسل کارمندان  از واجبات می باشد.

در دنیای مدرن که هر شرکت پیش از استخدام فردی آموزش هایی در رابطه با کار برای کارمندان ارائه می دهد، بهتر است نرم افزار اکسل نیز آموزش داده شود.

هلدینگ سرو پایدار ایرانیان (سدار) برای بالا بردن بهره‌وری کارکنان خود، کلاس آموزشی نرم افزار اکسل را برگزار کرد. این آموزش در یک کارگاه فشرده در دفتر مرکزی هلدینگ سدار برگزار شد.

آموزش اکسل کارمندان چه تاثیری بر سازمان خواهد داشت؟

تصور کنید یک کارمند هستید و تمام روز باید با اعداد و ارقام مختلف سر و کار داشته باشید. اگر همه کارها را به صورت دستی انجام دهید، در نهایت ممکن است از فرط خستگی دست از کار بکشید و دیگر علاقه مند به ادامه دادن کار نخواهید داشت. اما اگر یک نرم افزار همانند اکسل کمک دست خود داشته باشید، نه تنها از کار خسته نخواهید شد، بلکه علاقه مند نیز می شوید.

انجام دادن محاسبات روزانه برای افرادی که کمی مشکل در انجام عملیات ریاضی دارند، تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. علاوه بر آن، عدم استفاده از نرم افزارهایی مانند اکسل ممکن است موجب به وجود آمدن مشکلاتی شود که جبران آن دیگر امکان پذیر نباشد؛ بنابراین استفاده از اکسل و آموزش اکسل کارمندان موفقیت شغلی نیز به همراه خواهد داشت.

با استفاده از امکاناتی که اکسل در خود دارد، مانند فرمول نویسی و برنامه نویسی ویژوال بیسیک کارمندان می توانند فعالیت های حرفه‌ای نیز انجام دهند و محاسبات خود را به  صورت پیشرفته تر انجام دهند. به طور کلی هیچ سازمانی وجود ندارد که از اکسل استفاده نکرده باشند! برخی از شرکت ها برای اینکه کارهای خود را آنلاین انجام می دهند، به جای اکسل از Google Sheets استفاده می کنند که یکی از نرم افزارهای توسعه داده شده توسط شرکت بزرگ گوگل می باشد.

 



منبع: هلدینگ سدار

خانه
وبلاگ
حساب کاربری من